.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكر علی كردان از اعتماد رهبری به دولت

وزیر كشور گفت: به عنوان عضوی از كابینه، از مقام معظم رهبری در مورد اعتمادی كه به شخص رئیس‌جمهور و اعضای كابینه ابراز داشتند، تشكر می‌كنم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت كشور، علی كردان روز دوشنبه طی سخنانی در نشست مشترك شورای معاونین وزارت كشور با استاندار خوزستان، معاونین استانداری، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با بیان اینكه «اعتماد رهبری بار مسوولیت اعضای كابینه را همچنان سنگین كرده است» افزود: اگر بعضی‌ها فكر می‌كردند بین ‌١٤ تا ‌١٦ ساعت كار مفید فائده باشد، این لطف كریمانه ایشان مسوولیت را برای اعضای كابینه مضاعف كرده و مسوولان هر چه در بضاعت دارند، باید به میدان بیاورند و از آنچه غیر كار است صرف نظر كنند.

وی اظهار امیدواری كرد كه وزارت كشور بتواند در حد میسور و مقدور و به نحو مطلوب پاسخگوی لطف عظیم ایشان در طی هفته دولت تا پایان كار دولت نهم باشد.

وزیر كشور در قسمت دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینكه «یكی از مواردی كه در كشور كمتر مورد توجه قرار گرفته، ایجاد نشاط ملی است»، گفت: مردم نیازمند نشاط ملی هستند و وظیفه حاكمیت نیز ایجاد قالب‌های مقتضی در چارچوب شرع برای ایجاد نشاط ملی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معلم 5 شهريور 1387
با احترام
مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت دستور فرمودند که اگر حتی دولت محترم با اجرای قانونی موافق هم نباشد ولی موظف به اجرای آن قانون تصویب شده مجلس و شورای نگهبان می باشد . بنابراین خواهشمند است قانون خدمات دولتی جهت نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان را اجرا فرمایید . ( بن غیرنقدی و .... فرهنگیان را پرداخت کنید ) با تشکر و آرزوی توفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.